Produkty pro glc 220 d 4matic coupé amg line (1)

Kampaň ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic

Kampaň ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic

Cíl: Vytvořit pozornost s novým, výjimečným designem a představit Classic M@RS široké veřejnosti. Média: Online, brožura, propagační předměty, HTML newsletter Zákazník: Mercedes-Benz Classic Cílové skupiny: Historicky zainteresovaní, zájemci o veterány, automobiloví nadšenci, novináři, zaměstnanci koncernu Daimler Rozsah: Pilotní projekt na celostátní úrovni, poté celosvětově Cíl: Vytvořit pozornost s novým, výjimečným designem a představit Classic M@RS široké veřejnosti. Signifikantní zvýšení již dobrých uživatelských čísel. Odrazový efekt na značku Mercedes-Benz. Média: Online, brožura, propagační předměty, HTML newsletter Jazyk: Němčina, Angličtina Zvláštnosti: Workshop k komunikačnímu konceptu, vypracování USP, vývoj claimu za použití kreativních technik se zákazníky. Klíčový vizuál, vytvoření databáze uživatelů, HTML newsletter